De telefoon uitbesteden

Als ondernemer of vertegenwoordiger moet je vaak op bezoek bij een klant of een klant komt bij jou op bezoek. Om het bezoek in goede banen te leiden is het verstandig om voor het gesprek goed voor te bereiden. Ondernemers onderschatten nog vaak wat een bezoek teweeg kan brengen. Het bezoeken of ontvangen van een klant kan van grote invloed zijn voor het sluiten van een deal dat van financieel belang kan zijn voor een bedrijf. De verschillende onderwerpen moeten besproken worden en het gesprek moet vloeiend zijn. Na een goede voorbereiding kan het gesprek beginnen maar dan na een aantal minuten gaat de telefoon over, het is een van de belangrijkste klanten van het bedrijf dat niet genegeerd kan worden. De inkomende oproep moet worden beantwoordt dat nadelig voor het gesprek kan zijn met de klant dat op bezoek is. Om te zorgen dat je als bedrijf altijd bereikbaar bent en dat de ondernemer niet gestoord wordt, kan er gekozen worden om een extern bedrijf in te schakelen. Het externe bedrijf dient als een telefoonservice, zij nemen de telefoon van andere bedrijven over en zorgen er voor dat het goed wordt afgehandeld.

Een antwoordservice als Bizziphone heeft werknemers in dienst die weten hoe zij moeten handelen tijdens een telefoongesprek. Ieder bedrijf dat Bizziphone inschakelt krijgt een telefoniste zodat er een relatie met de klant wordt opgebouwd, zij krijgen namelijk een bekende stem aan de lijn dat zorgt voor vertrouwen. Niet iedere oproep hoeft doorgeschakeld te worden naar een telefoonservice, bij iedere oproep kan er gekozen worden om deze te beantwoorden of door te schakelen. Op deze manier behoudt je alsnog de controle over het bedrijf, ook op het gebied van de telefoon. Voor veel ondernemers is het een verstandige keuze om een telefoonservice in te schakelen want het is immers goedkoper dan een nieuw personeelslid aan te nemen. De kosten dat door Bizziphone.com wordt gehanteerd hangt af van het aantal doorgeschakelde oproepen.

Voor meer info : Bezoek de bron van dit bericht