Afgelopen maand zijn mijn man en ik verhuisd van ons appartement in Zwolle naar onze eerste eengezinswoning. Met deze verhuizing kwam voor ons ook een aantal vragen naar boven. Hoe moesten wij onze adreswijziging doorgeven aan de belastingdienst? En op wat voor manier zou onze belastingaangifte verschillen van eerdere jaren van aangifte, nu wij in een eengezinswoning wonen? Na een tijdje op de website van de belastingdienst gekeken te hebben, kwamen wij terecht bij belastingdienst contact. Hier hebben mijn echtgenoot en ik uiteindelijk de BelastingdienstTelefoon gebeld. Via deze service hielp de belastingdienst ons verder. Belastingdienst contact, altijd behulpzaamDe eerste keer dat ik aangifte deed, na mijn achttiende verjaardag, ik weet het nog goed. Al die cijfers en begrippen. In het begin kwam ik er echt niet uit, maar nadat ik via belastingdienst contact een brief had gestuurd, was de klus zo geklaard. Ik kan me nog goed herinneren hoe behulpzaam de medewerkster die mij toen hielp was. Ook jaren later, met de hulp rondom de vragen over onze verhuizing werden wij weer uitstekend geholpen. Ook mijn man kan bevestigen dat de medewerkers van belastingdienst contact altijd erg behulpzaam zijn. Wij hebben niet te klagen. Wij zijn tevredenDeze dienst is door ons zeker aan te raden. In een aantal stappen zijn je vragen over de belasting beantwoord. Naar onze mening is de klantenservice van de belastingdienst:
Wij zijn ook tevreden over de website van de belastingdienst. Deze is erg overzichtelijk en er zijn zo veel verschillende opties, dat je er zeker een goede tussen zult vinden. Zeker tijdens zo een hectische en drukke onderneming als een verhuizing is het fijn als mensen je een helpende hand bieden. Wij zijn tevreden met deze service. |
Voor meer info : Bezoek de bron van dit bericht |
