Wel 60% van je dagelijkse werktijd gaat op in het plannen van je dag. Door dit percentage te verlagen kan jij jouw productiviteit ook verhogen. De tijd die je overhebt doordat je efficiënt plant, kan je namelijk in je productiviteit of sales investeren. In dit artikel gaan we een aantal tips geven over het efficiënt inplannen van jouw werk. Hoeveel van deze tips deed jij al? 1. Begin de dag met jezelfBegin de dag goed. Neem een momentje voor jezelf als je binnen komt. Check je social media terwijl de computer opstart en check jouw email. Door jouw email al gelijk te checken bij binnenkomst kan je al een beetje een idee krijgen van wat er op je te wachten staat die dag. 2. Registreer de tijdHoudt de tijdregistratie bij met Keeping. Door Keeping te gebruiken krijg je een beter inzicht over jouw gewerkte uren en die van je collega’s. Zo kan je gemakkelijk terug zien hoeveel uren er aan een project besteed zijn en wat de inzetbaarheid is. Dit kan op meerdere afdelingen een efficiënte aanpassing zijn. Je kan namelijk gemakkelijker plannen, facturen en besparen door de tijdregistratie met Keeping bij te houden. 3. Schrijf alles opJe kan een goed overzicht krijgen over de beschikbare tijd. Door met lijstjes en planningen te werken. Plan niet meer dan 6 belangrijke taken op een dag en zorg dat er altijd nog tijd overblijft voor onverwachte zaken. Dit zal het stress level aanzienlijk verlagen. 4. Weet waar alles terug te vinden isBij een ongeorganiseerd archief kan er veel tijd verloren gaan in het terug vinden van documenten en e-mails. Zorg dat alles goed georganiseerd is zodat je al een hele hoop tijd kan besparen. Zet je e-mails in goede overzichtelijke mappen en je documenten ook. Hopelijk kan je door deze tips toe te passen aan je werk een productievere werkdag creëren. |
https://keeping.nl/tijdregistratie |