Exclusief bedrijf Nederland
Image default
Internet marketing

Mustread voor degenen die goed willen schrijven

marketing book

“Hoe goed te schrijven. De klassieke gids voor het schrijven van non-fictie schrijven “door William Zinser

Of je nu artikelen schrijft, non-fictieboeken of voor websites schrijft, houd je aan de principes en richtlijnen die William Zinser in zijn inmiddels klassieke gids heeft gegeven. Met hun hulp creëer je teksten die lezers zullen waarderen en waarvan ze zullen profiteren. Hoe te interviewen? Waarom zijn actieve werkwoorden beter dan passieve? Wanneer is de beste tijd om een ​​streepje te gebruiken? William Zinser beantwoordt deze en vele andere vragen in detail.

“De kunst van het maken van reclameboodschappen. A Copywriter’s Handbook “door Joseph Sugerman

Dit boek is geschreven door de bekende tekstschrijver Joseph Sugerman. Zijn boek wordt vaak een leerboek genoemd, maar de lessen van Sugerman gaan meer over leren door plezier. Hij praat eenvoudig, begrijpelijk en consequent over het copywriting-proces – van het voorbereiden om een ​​product op de markt te bestuderen tot het polijsten van ideeën die op papier worden geschetst.

Je krijgt de tools en vaardigheden om een ​​buitengewone verkoopkopie te maken, en je krijgt ook een uitstekende vaardigheid om “als copywriting” te denken.

“School of Literary Skills” door Jurgen Wolf

Uit het boek van de beroemde journalist, schrijver en scenarioschrijver Jürgen Wolf leer je hoe je een plot kunt bouwen en materiaal op de juiste manier kunt structureren, hoe je relaties tussen personages kunt ontwikkelen en de onwankelbare interesse van de lezer kunt behouden. Duidelijk gepresenteerd materiaal wordt geïllustreerd met uitstekende voorbeelden.

“Hoe overtuigend te schrijven. De kunst van het argumenteren in wetenschappelijke en populair-wetenschappelijke werken ”, schrijvers Gerald Graff, Katie Birkenstein

Het boek “Hoe overtuigend schrijven” kan worden gezien als een beknopte en handige gids voor de basistechnieken voor het schrijven van niet alleen academische en wetenschappelijke werken, maar ook als een gids voor het creëren van teksten van elk niveau en doel. Het boek presenteert universele sjablonen en technieken voor academisch schrijven; – de toepassing van deze technieken in de praktijk zal de lezer in staat stellen zijn gedachten duidelijk, bekwaam en redelijk uit te drukken, citaten correct te selecteren en uit te leggen, en schriftelijke en mondelinge discussies aan te gaan.

Hoe te schrijven om vertrouwd te worden door Kenneth Rouman en Joel Rafaelson

Uit het boek leer je:

  • hoe u zakelijke brieven schrijft;
  • waar u op moet letten bij het voorbereiden van presentaties;
  • wat zal helpen om uw voorstel overtuigend te maken;
  • wat wel en niet moet worden aangegeven in het cv;
  • hoe u plannen en rapporten opstelt.

‘Het recht om te schrijven. Uitnodiging en inleiding tot het leven van de schrijver “, door Julia Cameron

Je schrijft uit liefde of voor geld om aan de realiteit te ontsnappen, te aarden, af te stemmen, afstand te nemen – deze activiteit kan en moet puur plezier brengen. Het maakt niet uit of je de belangrijkste roman van deze eeuw wilt schrijven of een persoonlijk dagboek wilt bijhouden van de gebeurtenissen van de dag, dit boek zal je de pen in de hand houden. Voor iedereen die het boek schrijft, wordt Cameron een onmisbare adviseur en in plaats van de regels voor spelling en interpunctie, zal hij je vertellen hoe je woorden in jezelf kunt vinden, hun vertrouwen kunt winnen en alle afbeeldingen, gebeurtenissen en gevoelens op papier kunt uitdrukken. Net als in eerdere boeken biedt Cameron veel leuke oefeningen en tips die ze in de praktijk heeft uitgeprobeerd.

“Professioneel schrijven. Omgaan met uitstelgedrag, perfectionisme en creatieve crises ‘, door Hillary Rettig

Auteur en docent Hillary Rettig onderzoekt diepgaand en gedetailleerd de belangrijkste redenen voor de lage productiviteit van schrijvers: gebrek aan tijd, uitstelgedrag, streven naar uitmuntendheid, vooroordelen, gemengde gevoelens, externe eisen en druk van uitgevers, ondoelmatige organisatie van de workflow – en vertelt hoe daarmee om te gaan. strijd:

  • perfectionisme identificeren en overwinnen;
  • uw middelen vakkundig beheren;
  • je tijd indelen;
  • het schrijfproces optimaliseren;
  • om hun identiteit en het behoren tot de schrijvers te realiseren en te erkennen;
  • weerstand ontwikkelen tegen kritiek en afwijzing;
  • en bouw een onafhankelijke, vrije carrière op.

Of u nu fictie of non-fictie schrijft, scripts schrijft, schrijft voor uw werk, school of bedrijf, deze richtlijnen helpen u de productiviteit te verhogen, stress te verminderen en te genieten van het schrijfproces.

‘Vogel voor vogel. Opmerkingen over schrijven en het leven in het algemeen “, door Anne Lamotte

Een beroemd boek over schrijven van een gevestigde schrijver.

Denk je dat je een ongeschreven boek in je hebt? Anne Lamott staat klaar om u te helpen haar eruit te krijgen. Ze zal je laten zien waar je inspiratie en motivatie kunt vinden, hoe je je eigen stijl kunt vinden, beginnend met slechte concepten en eindigend met de eigenaardigheden van communicatie met uitgevers. Anne Lamotte, beter bekend als de auteur van non-fictieboeken, creëerde een praktische en verstandige gids voor schrijven – “Bird by Bird”. Dit boek leert specifieke schrijftechnieken en beantwoordt de eeuwige vragen van aspirant-schrijvers: wat en hoe schrijven? Hoe begin je hiermee? Hoe vind je je held? Hoeveel pagina’s per dag moet u schrijven? En in het algemeen: is het van mij? Lamott heeft het over de realiteit van het leven van een schrijver, die weinig te maken heeft met literaire ontmoetingsplaatsen – het bestaat eerder uit jaloezie, creatieve crises en wanhopige gevechten voor elke paragraaf.

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram marketing

https://marketingbook.shop