Met reputatiemanagement werken aan een beter imagoAls bedrijf heeft u niet alleen met klanten te maken, maar ook met diverse invloeden van buitenaf. Soms komt uw bedrijf daardoor onder druk te staan, of ontstaat er een minder prettige sfeer. Uiteraard wilt u graag ook op dat gebied orde op zaken stellen. Met een expert op het gebied van reputatiemanagement wordt daarvoor een plan van aanpak opgesteld, en de doelen die u wilt bereiken. Analyse en stappenplanEen bureau dat zich bezighoudt met reputatiemanagement gaat eerst met u om de tafel zitten. Er wordt besproken wat er zich precies afspeelt, en wat u daar graag aan wilt doen. Reputatiemanagement impliceert ook het uitvoeren van analyses en onderzoeken, die de basis vormen voor het schetsen van een beeld. Vervolgens zal een stappenplan er voor zorgen dat u gestructureerd uw doelen bereikt, en uw reputatie weer zo is zoals u graag wilt. Invloed met begeleidingSoms gebeurt er zoveel rondom uw bedrijf en uw reputatie dat u het zelf niet meer in de vingers heeft. U heeft iemand nodig die met een bepaalde strategie aan de slag gaat met uw stakeholders en andere beïnvloeders. Public Affairs is zo iemand, in de vorm van een bureau met jarenlange expertise. Politiek draagvlak creëren, invloed in een besluitvormingsproces, impact op de publieke opinie: Public Affairs gaat hier graag voor u mee aan de slag. Een adviesbureau met kernwaardenPublic Affairs is een bureau dat weet waar het voor staat. U weet ook waar u voor staat met uw bedrijf of organisatie. U heeft ook een idee waar u over x jaar wilt staan. Daarom is het goed om eens een kop koffie te drinken, en kernwaarden op elkaar af te stemmen. Public Affairs werkt met internationale contacten, die u precies kunnen helpen in wat u nodig heeft. |
Voor meer info : Bezoek de bron van dit bericht |
Met reputatiemanagement werken aan een beter imago Als bedrijf heeft u niet alleen met klanten te maken, maar ook met ...

Inhoudsopgave:
Tags: